Jak zwiększyć swoje zyski z rosyjskim copywritingiem

Rosyjska publiczność to także Twój rynek zbytu

Mimo że większość tekstów pisanych - około 90% - jest pisana w języku angielskim, absolutnie konieczne jest pisanie treści w języku rynku docelowego. Oczywiste jest, że jeżeli produkt lub usługa są sprzedawane w Rosji, powinny być opisane, reklamowane i promowane w języku rosyjskim. W związku z tym, teksty do upublicznienia w Federacji Rosyjskiej powinny być napisane w języku rosyjskim.

Podstawowe potrzeby, które powinny być spełnione z rosyjskim copywritingiem
Techniki i metody pisania treści w języku rosyjskim są takie same jak dla każdego innego języka. Jedyną różnicą może być mentalność lokalnej publiczności, która będzie wymagać niewielkiej lokalizacji treści dla rosyjskich nabywców i czytelników. Ogólnie rzecz biorąc, ludzie są podobni w swoim postrzeganiu, upodobaniach i preferencjach. Nic się nie zmieniło przez tysiące lat. Na przykład, to co mężczyźni i kobiety lubili, pożądali i pragnęli tysiąc lat temu, w rzeczywistości pragną tych samych rzeczy w dwudziestym pierwszym wieku.

Istnieją podstawowe potrzeby, które ludzie muszą spełnić najbardziej. Jest to odzież i jedzenie. Pozostałe są mniej istotne, ale nie mniej pożądane. Drugą parą ważnych potrzeb życiowych jest zdrowie i bezpieczeństwo. Tak więc, towary i usługi, które zapewniają bezpieczeństwo i chronią zdrowie są bardzo ważne i niezbędne. Trzecią jest piękno i bezpieczeństwo. Każdy chciałby dobrze wyglądać i być bezpiecznym. Jest to wpisane w ludzką naturę. Tak więc, cokolwiek przynosi więcej wartości i akceptacji dla Twojego życia i wyglądu, będzie cenione stokrotnie. Tak samo jest z bezpieczeństwem. Każdy potrzebuje być zabezpieczony. Dotyczy to zarówno obrony fizycznej, jak i wewnętrznego poczucia wolności. Wśród innych rzeczy, na które zawsze jest zapotrzebowanie, są komfort i transport lub podróż. Przedmioty zapewniające komfort przynoszą również poczucie bezpieczeństwa i ochrony. Produkty, które pomagają podróżnikowi w jego podróży lub wycieczki są również bardzo cenne, zwłaszcza w miejscach, gdzie turystyka jest popularna.

50% rosyjskich konsumentów kupuje online
W związku z powyższym wszystkie produkty i usługi należące do powyższych potrzeb muszą być promowane i reklamowane najbardziej na rynku docelowym. Towary dla kraju Rosji powinny być reklamowane za pomocą rosyjskiego copywriting w języku rosyjskim. Istnieje ponad 50% rosyjskich konsumentów kupujących produkty z Amazon, Ebay, AliExpress, Etsy, Alibaba, Iherb i innych USA, europejskich i azjatyckich sklepów internetowych, dużych i małych. To jest duży udział sprzedaży w języku rosyjskim lub dla rosyjskich nabywców.

Aby dotrzeć do rosyjskiej publiczności i przemówić do rosyjskich klientów, musisz opisać swój przedmiot na stronie swojego sklepu internetowego w odpowiednim języku. Nawet jeśli większość Rosjan kupujących rzeczy na zagranicznych rynkach rozumie język angielski i potrafi w nim czytać, rosyjski copywriting znacznie ułatwia czytanie i czyni je bardziej atrakcyjnym, przekonującym i perswazyjnym. Kiedy rosyjski klient czyta opis w swoim języku, prawdopodobieństwo, że kupi ten przedmiot, wzrasta o 100%!

Znajdź wykwalifikowanego rosyjskiego copywritera
Zrozumienie potrzeby w rosyjskim copywritingu jest połową rozwiązania promocji marki. Musisz znaleźć najlepszy rosyjski copywriter dla konkretnego produktu, który nie tylko może przetłumaczyć słowa z angielskiego na rosyjski, ale przekonać odwiedzającego klienta do zakupu towarów, które reklamujesz. Wymaga to pewnych umiejętności copywriting i dar przekonywania ludzi i wzywając ich do działania. Poszukiwanie najlepszego rosyjskiego specjalisty copywriting nie zawsze może być łatwe. Ale jeśli znajdziesz profesjonalnego rosyjskiego copywritera w stanie przynieść więcej klientów na swojej stronie internetowej i zwiększyć swoje zyski poprzez swoje teksty, trzeba trzymać się go i cenić jego pracę.

Miłego dnia w biznesie!